نماينده مقام معظم رهبري در كردستان:
وحدت و همدلي مهم‌ترين ركن براي پيشبرد اهداف نظام است

خبرگزاري فارس: نماينده مقام معظم رهبري در استان كردستان با اشاره به دستاوردهاي مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي در عرصه‌هاي مختلف، گفت: حفظ وحدت و همدلي در جامعه مهم‌ترين ركن براي پيشبرد اهداف نظام اسلامي ايران است.


 

به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سيدمحمد حسيني‌شاهرودي در مراسم توديع نماينده سابق و معارفه خود در سنندج، اظهار داشت: كردستان با ويژگي‌هاي منحصر به فرد طبيعي، فرهنگي و سنتي از مناطق ويژه و غني كشور به شمار مي‌آيد و مردمان اين ديار نيز در طول تاريخ همواره بر ايراني بودن و مسلمان بودن خويش مستحكم و استوار مانده و به هيچ دشمني خارج از مرزهاي مادي و اعتقادي ايران اسلامي اجازه مداخله و توطئه‌افكني نداده‌اند.
حجت‌الاسلام حسيني‌شاهرودي افزود: رويكرد جمهوري اسلامي يك رويكرد خدمت به مردم و ملت است و در اين مسير نيز مسئولان و مديران نظام با نگاهي عدالت مدارانه به همه نقاط كشور مي‌نگرند و با جديت تمام در طول اين سه دهه از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي همواره به سوي كاهش محروميت‌ها و عقب‌ماندگي‌هاي نقاط مختلف كشور به ويژه استان كردستان گام برداشته‌اند.
وي خاطرنشان كرد: مردم مسلمان كردستان بيش از 5‌ هزار و 400 شهيد به نظام مقدس اسلامي تقديم كرده‌اند و در برهه‌هاي زماني مختلف نيز با پيروي از منويات رهبري در مقابل توطئه‌هاي دشمنان ايستادگي كرده‌اند.
نماينده مقام معظم رهبري در منطقه كردستان بر تقويت فعاليت‌هاي ديني و حمايت از طلاب و مراكز علوم ديني استان و تلاش در راستاي حفظ اتحاد و انسجام بين مذاهب مختلف اسلامي در اين خطه از ميهن اسلامي تأكيد كرد و از خدمات 30 ساله حجت‌الاسلام سيدموسي موسوي نماينده سابق مقام معظم رهبري در استان تقدير به عمل آورد.
حجت‌الاسلام شاهرودي همدلي و وحدت را از مهم‌ترين اركان براي پيشبرد اهداف نظام در كشور و استان كردستان دانست و از همه مسئولان و مديران استان خواست كه در اين مسير تمام توان خويش را به كار گيرند.
وي افزود: قوم كرد يك فرصت و افتخار براي همه ايرانيان بوده و محور همه اقوام در ايران اسلامي آيين و شريعت دين مبين اسلام است.
نماينده مقام معظم رهبري درمنطقه كردستان، اظهار داشت: همه مسئولان استان بايد با همدلي در راستاي اهداف والاي نظام در دهه پيشرفت و عدالت گام بردارند و در مسير آباداني و عزت اين خطه از ميهن اسلامي از هيچ تلاشي دريغ نكنند.
حجت‌الاسلام شاهرودي تصريح كرد: علماي شافعي مذهب كردستان در اوايل انقلاب پيشنهاد تشكيل مركز بزرگ اسلامي غرب كشور را به نماينده رهبري داده و امام خميني(ره) نيز با تشكيل اين مركز موافقت كردند و تاكنون اين مركز با فعاليت علماي مختلف شافعي مذهب غرب كشور خدمات شايان توجهي را به حوزه علمي و ديني استان تقديم كرده است.
وي عنوان كرد: در آينده نيز اين مركز با تقويت فعاليت‌هاي اين مركز سعي بر توانمندسازي هرچه بيشتر طلاب و روحانيون اين مركز و پاسخگويي به نيازهاي روز مسلمانان شافعي مذهب اين خطه از ميهن اسلامي و حتي تربيت روحانيوني براي ترويج آموزه‌هاي ديني در كشورهاي مختلف مي‌شود.
در پايان اين مراسم حجت‌الاسلام محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري به نمايندگي از معظم‌له حكم مسئوليت حجت‌الاسلام محمد حسيني‌ شاهرودي را به ايشان تقديم كردند و از مسئولان و مديران استان خواستند كه نهايت همكاري را با ايشان داشته باشند.
 

 
 
 

خبرگزاري فارس: تعدادي ن

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط arman
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 573
بازدید کل : 64046
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1